morgen is het zo ver..!!! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu morgen is het zo ver..!!! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

morgen is het zo ver..!!!

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

29 September 2012 | Nederland, Huizen

morgen is het zo ver..!!!

dan ga in nederland voor 10 maanden verlaten
waar ik het soms best moeilijk mee hebt.

ik ga eerste een maandje naar londen
in de ymca waar mij allemaal nieuwe dingen worden aan geleerd
ik kan niet wachten op de nieuwe dingen die ik ga leren
al denk ik wel dat ik het soms zwaar heb in londen.
ik weet waar ik het voor doe..

ik ga nog even lkkr genieten van mijn laaste avondje thuis.!!!

gr charlotte kristine ..!!

  • 29 September 2012 - 22:37

    Anneke Marjot:

    Lieve Kristine
    Heel veel succes, we gaan je volgen hoor.
    Dapper van je deze stap.
    We denken aan je!
    Veel liefs, Dick en Anneke

  • 30 September 2012 - 10:30

    AnneMarie De Graaf:

    Kristine,
    Het cruise avontuur gaat nu beginnen.
    We wensen je veel succes en plezier met de studie.
    Daarna hopen we dat je een onwijze tijd op het Cruiseschip zal hebben.
    In gedachten zijn we bij je en zullen je zeker volgen via dit blog kanaal.
    Een dikke zoen en maak er een fijne tijd van.

    Co en AnneMarie

  • 01 Oktober 2012 - 09:44

    Ineke En Johan:

    Lieve Kristine,

    Als het goed is gaat het nu echt beginnen en zit je al in Londen. Weet niet hoe vaak we het al hebben gezegd maar nog maar een keertje heel veel succes en onwijs veel plezier gewenst.
    Als je je een keer alleen voelt heb je vast al heel veel rezcties en kan je die even lezen.

    Heel veel liefs Johan en Ineke.

  • 05 Oktober 2012 - 21:49

    Frank En Alice:

    Lieve Kristine, Ben je je eerste week in Londen goed door gekomen? Nu lekker weekend, heb je vrij of moet je nog van alles?
    Wij vinden je STOER!
    HEEL VEEL SUCCES, dikke kus
    Frank en Alice

  • 10 Oktober 2012 - 13:29

    Henny En Frans:

    we hopen dat je het geweldig naar je zin hebt. het afscheid en de eerste dagen in londen zullen wel moeilijk zijn geweest maar je moet maar zo denken: alles went (behalve 'n vent)
    we vinden het 'n geweldig idee om dit blog aan te maken,het ziet er prachtig uit en wij zullen jouw avonturen op de voet blijven volgen en leven (varen) in gedachte met je mee.
    heel veel liefs en 'n dikke zoen.

    henny en frans.

  • 12 Oktober 2012 - 22:35

    Neefie:

    Ha nichtje,
    Al weer 2 weken verder. Ik, en vele met mij denk ik, zijn erg nieuwsgierig!
    Er wordt waarschijnlijk veel tijd van je gevergd, maar ben benieuwd naar je eerste verslag!

    Bovenal: GENIET!

    Liefs,
    Dennis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 14924

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Augustus 2013

cruise avondtuur

Landen bezocht: