update windsurf 3 - Reisverslag uit Virgin Gorda, Britse maagdeneilanden van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu update windsurf 3 - Reisverslag uit Virgin Gorda, Britse maagdeneilanden van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

update windsurf 3

Door: meself

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

07 Februari 2013 | Britse maagdeneilanden, Virgin Gorda

hallo allemaal
met mij gaat alles nog steeds goed. natuurlijk..
er is weer veel verandert afgelopen weken of gaat meer veranderen :P

maar ik zal je jullie allemaal wel vertellen

ik geniet nu van mijn laaste week op de wind surf dat vind ik wel echt kloten zoals je meschien wel kan begrijpen want nu moet ik weer opnieuwe beginnen.

ik word helemaal gek van het eten aan boord. dat houd in ik eet alleen als ik echt echt honger heb want het is niet meer te eten elke dag het zelfde eten. ik ben al 5 kilo kwijt aan deze manier:P dat dan iets positiefs van het.
sindar brengt me soms nog wel steak maar dat komt op zijn duur ook je neus uit.
met mij en sindar gaat het nog steets goed alleen zegt hij nu hele tijd ik ga je wachten enzo
maar ik leef van dag tot dag wat je ook echt moet doen op een cruise en zie wel wat de rest me allemaal brengt ik geniet er nu gewoon van:P want je weet hoe schip life gaat tch.

vorige week 29 jan kreeg ik te horen dat ik getransfereerd ging worden omdat er een 2e contract meisje aan boord komt voor mij omdat zij dit schip heeft aangevraagd. helaas maar al die tijd afwachten welk schip ik zou gaan en waar heen elke dag afwachten hoe en wat ik wist alleen dat ik 9 feb van deze cruise zou gaan. ik kreeg gisteren mijn ditails dat ik naar holland america line ga de nieuw Amsterdam deze gaat van ………..
en ik ga ook naar europa in april dan docken we ook wel eens met de wind surf dan ga ik even mijn oude vrienden gedag zeggen:P
maar dat is maar ff afwachten.
ik vlieg zaterdag eind van de middag 15.50 mijn tijd naar Hollywood daar overnacht ik 1 nacht dag erna ga ik mijn nieuwe schip..:D wel spanned want ik weet niet want ik kan verwachten enzo. maar laat het allemaal maar over me heen komen.

ik heb vorige week een leuke snorkkel tour gedaan dat was echt lkkr ontspanne met een boot gingen we eerst naar een very nice strand met palmbomen enzo daar ben ik dan even lkkr gaan zwemen en toen op naar diamant caye dat is een goed spot op te snorkelen dat heb ik dan ook ff gedaan daar zach ik kleine schildpadden felle vissen en heel mooi coral dat was echt supper daarna zijn we ff rond gelopen op het einland en gingen we naar bubbel beach dat was wel grappig, vooral omdat je dan eerst wat meer ziet van het eiland,
na deze excurie was ik ook lkkr mooi bruin , alleen jammer dat het weer niet zo heel goed was het eerste uurtje varen. dan zit de stemming er toch anders in onder de gasten.

ben gisteren samen met sindar wezen zwemmen op torrtola met dofijnen dan was echt gaaf.
eerst kregen we uitleg wat we wel en niet konden doen met de dolfijnen daarna kregen we een lifejacket en gingen we het water in. dan zie je pas echt hoe groot ze eigenlijk wel niet zijn en dat is groot. dan sta je met zijn alle eerst in een lijn dan ga je 1 voor 1 iets doen met de dolfijn. zoals footpush of hangen aan de dolfijn en de kiss en handje schudden en bal gooien. het is heel leuk maar ook wel heel zielig want deze dieren horen eigenlijk in het wild of in een grotere pool maar ze zorgen wel goed voor ze.
dat was wel een hele leuke ervaring. deze zou ik niet gemist willen hebben. ook al heeft het me veel gezeur gekost met mijn manager

op werk gaat het wel wat beter want ik heb veel lol met iedereen. met de manager gaat het niet veel beter. maar nu denk ik dan nog maar 2 dagen dan zie ik er nooit meer. dus dan denk ik okej komt goed. ff door zetten . alleen ben ik wel bang dat mijn nieuwe manager erger is maar dat gaan we onder vinden. en afwachten en hopen op het beste.

mijn kamergenoot is nog steets zo saai ben blij in dat punt als ik weg ben ze is alleen maar te vinden in haar kamer en slapen dat houd in dat ik niks kan doen want het moet altijd stil zijn en dat is best wel irrie als je kan begrijpen zoals nu ik schrijf dit om 20.30 maar ze gaat nu al slapen en de klaagt dat mijn type te veel herie maakt meschien kan je dan begrijpen dat het nergeren op slaat en eigenijk beetje vreemd is. want ik wil ook gewoon kunnen doen wat ik wil doen. en niet telkens hoeven denken ojee ik maak geluid. :P maar dan denk ik weer nog maar paar dagen.

vandaag ben ik lekker naar het strandt geweest met sindar eerst ff lkker wezen lunchen samen in foyxs en dan lkkr zonbaden dit is pas echt leven ook al weet ik nog niet of het op mijn nieuwe schip ook zo leuk gaat worden. maar ik denk of hoop van wel.
ik ben nu ff lkkr wat drinken in foxys natuurlijk :P met de crew en gasten maar ik dacht ik moet wel ff een update plaatsen op mijn blog voor de mensen die mijn proberen te volgen en dat niet echt lukt want ik schrijf niet zo veel zoals je wel gemerkt heb maar dat zal ik proberen te veranderen.
ik schrijf snel wat nieuws over mijn nieuwe schip enzo.

hou van jullie allemaal. ik mis jullie…!!!
dikke knuffel uit caribbean van de wind surf
groetje myself

p.s laat een berichtje achter vind ik altijd leuk om te lezen wat jullie denken deze lees ik wel altijd eerder .


  • 25 Februari 2013 - 09:35

    Ineke:

    Hallo Kristine,

    Nou wanneer je ook een reisverslag schrijft, kan je niet zeggen dat het een saai leventje is geworden.
    Wat jij in zo'n korte beleeft doen de meeste mensen heel wat langer over of komt het er helemaal niet van. Heb even gewacht met antwoorden omdat er zoveel te veranderen stond en dan zal je wel even wat anders te doen hebben.Wel jammer dat je de Windsurf moet verlaten, maar wie weet vind je een groot schip ook wel helemaal top. Je vliegt ook wat kilometers zeg is voor jou ook niets aparts meer.Razend nieuwsgierig hoe het je gaat bevallen op de HAL in ieder geval ben je van je kamergenootje af dat scheelt weer! Nou Kris laat het hier even bij hoor wel tzt hoe het gaat allemaal gaat.
    Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging, heb er vertrouwen in hoor. Heel veel liefs van Johan en Ineke.

  • 03 Maart 2013 - 19:03

    AnneMarie:

    Lieve Kristine,
    We hopen dat je het inmiddels naar je zin hebt op je nieuwe bestemming.
    Met dolfijnen zwemmen is een hele belevenis zeg. Ik ben een beetje jaloers hoor.
    Wij hebben ook plezier hoor Kyra zo heet ons nieuwe hondje is heel ondernemend.
    Ik hoop dat je manager meevalt en dat je een fijne kamergenoot hebt.
    Groeten van
    Co en AnneMarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 2693
Totaal aantal bezoekers 14850

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Augustus 2013

cruise avondtuur

Landen bezocht: