Londen, de eerste twee weken - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu Londen, de eerste twee weken - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

Londen, de eerste twee weken

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

13 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

halllow allemaal

sorry dat jullie 2 weken niks van me hebben gehoord
maar het is nog al zwaar hier..
maar ik zou Jullie nu ff lkkr bijpraten want heb nu echt weekend off…

maandag 1 oktober was het begin van mijn nieuwe avontuur van Londen
we moesten ons om 6 uur bij de receptie verzamelen en dan zouden we met bus naar dokter gebracht worden voor medical test ik heb gewoon tot 12 zitten wachten tot ik eindelijk aan de buurt was.
daarna voor het eerst naar de academie . uit leg gekregen van hoe en wat was een saaie lange dag..

dinsdag begin van mijn training.. we hadden entre examen. die heb ik gehaald met 100% dus dat was wel lkkr.. en daarna moesten we ons allemaal presenteren van een presentatie van 5min over je zelf. dat was nog best lastig.:P maar ik was blij dat ik voor mijn sollicitatie ook een presentatie moesten houden en die toen nog uit mijn hoofd wist want die heb ik voor 80% wel weer hergebruikt.
daarna dingen aan leren. alles moet heel precies dus wanneer je een beltje of bolster moet doen.

de dagen zijn heel lang ik moet om 8 uur beginnen op school en ben rond 6 uur klaar eindelijk.
maar dat is niet alles we hebben witte uniformen die elke dag gewassen moeten worden en gestreken
en we moeten met echt heel veel make-up en rode lippen stift op school komen en onze haar opgestoken in donut knot.

dus mijn dagen zien er als volgende uit..
5 uur wekker gauw aan kleden enzo en opmaken en haren doen dan gauw naar beneden om strijkbout en zo te halen gauw strijken mijn uniform dan gauw ontbijten en rennen voor de bus te halen van 7.03 en dan op school tot 6.00 dan hopen dat je de bus in komt want 150 andere mensen willen de bus in om terug te gaan naar ymca dan hopen dat je optijd bent voor je avond eten.
daarna gauw uniform wassen gauw douche zelf en dat leren tot uurtje of 1 a2 en dan weer zelfde elke dag maar in en uit slaap gemiddelt 4 uur per nacht.:S

dus ben nu heel blij dat ik vrij ben kan ik even wat slaap in halen..

op de training zelf is het heel zwaar want je proberen je geestelijk uit en op je kennis, hoe snel je iets leert.

de eerste week hebben we welcome touch geleerd en deep tissue massage geleerd
en hadden we eind van de week examen in en theorie test van alle body producten en kennis behandeling
mijn examen praktijk ging niet zo ik heb hem gelukkig wel gehaald maar ik moet er wel aan gaan werken voordat ik op een schip ga moet ik bewijzen dat ik vooruit ben gaan
wat er zo moeilijk aan is dat je met die massage alleen maar onder armen mag gebruiken,
dus is heel moeilijk om de druk goed te krijgen. theorie heb ik natuurlijk ook gehaald als je zo veel studeert moet dat ook wel.:P ik ben nog nooit zo studje geweest.

afgelopen week zijn we eindelijk met facials begonnen..

wat denk je wie krijgt de meest erge leraar van heel steiner ( dat vind iedereen van de studenten )
ik natuurlijk.. maar ze viel gelukkig wel mee misschien omdat ik gewoon allemaal aan kon ik weet niet . ik heb eigenlijk wel veel van haar geleerd omdat ze zegt waar het op staat en laat zien als je iets fout doet.
ik heb 3 nieuwe facials geleerd de
pro collagen Quartz lift facial
Tri enzyme resurfacing facial
oxydermy facial
2 nieuwe facials massage..

normaal hebben we geen vrij is de eeste 2 weken maar omdat er iemand ziek was van de leraeren waren we afgelopen zondag vrij. maar dat hield ook in dat er 1.5 dag van onze week afging dus al die dingen hebben ik 3 dagen moeten leren. dat was echt pittig. eigenlijk beetje te.

want ik moest voor elke treament een spatours schrijven en presenteren maar daar hadden we eigenlijk geen tijd meer voor. want moesten producten weer leren en procedures leren..

eind van de week had ik examen praktijk in 1 facial massage toen we klaar waren zei lerares van ja niet iedereen heeft het gehaald maar er gelijk erna hadden we theorie examen. dus het was nog al slooptent
loop van de middag riep je lerares de mensen bijzich die gezakt waren enzo. dat was heel slooptent want je weet niet of jij het wel heb gehaadt.. en je weet dat je afgaat als je voor zit want iedereen hoort wat ze zegt. maar om 4 uur had ik de verlossing dat ik geslaagd ben
en ik ben nu ook helemaal voor ELEMIS geslaagd..!!!!

helaas zijn 2 meiden uit mijn groep naar huis gestuurd omdat dit te hoog voor ze gerepen was
dat was zo jmmr.. om het voor hun zo gezellig af te sluiten zijn we met zijn alle wezen stappen..
was echt gezellig gisteren aaf..

ik zou nog wat vertellen over ymca
dit is waar ik slaap dat is een smerig benden het eten is gewoon niet te eten..
zo vies en ongezond.. als je pasta bestelt krijg je er gewoon patat bij eigenlijk krijg je bij alles patat bij.. en diepvries groente dat nergerns naar smaakt dus eet ik dat ook maar niet meer.
ik heb maar vitaminen pillen gekocht omdat je anders niks binnen krijgt..:P
de slaap kamers zijn klein ik heb vette mazzl tot nu omdat ik maar 1 kamergenoot heb. en zij eigenlijk bijna nooit op haar kamer is. ik lig op een matras waar de veren in mijn rugstaan en kussen van hier is echt net een papiertje…
dus ben heel blij met mijn eigen kussen..:P
de egeltjes en beertje staan op mijn nachtkasje en ook jou kaart sabs:P

maar als ik dit allemaal van te voren had geweten dat het zo zwaar was hier..
had ik denk nooit gedaan.. maar jah ben er nu dus ga er alles uit halen wat er in zit..


hoop dat jullie een beetje beeld hebben gekregen van hoe mijn afgelopen 2 weken zijn verlopen..

dikke knuffel
kusjes uit LONDEN..

  • 13 Oktober 2012 - 21:35

    Jan Spilt:

    We zijn trots op je!!!

    Paps en Mams

  • 13 Oktober 2012 - 21:35

    Jan Spilt:

    We zijn trots op je!!!

    Paps en Mams

  • 14 Oktober 2012 - 19:20

    Ineke En Johan:

    Hoi Kristine,

    Wat een verhaal zeg, wat moet jij aanpoten respect voor jou ! Wat een lange volle dagen
    Zoveel examens en dan ook nog de was en strijk niet te filmen .
    Wel leuk wat van je te horen was al bang dat je het heel druk zou hebben. Zou zeggen ga zo verder en daarbij heel veel succes. Hoop snel weer iets van je te horen.

    Heel veel liefs Johan en Ineke. (Wel volhouden hé )

  • 14 Oktober 2012 - 22:22

    Frank En Alice:

    Nou, wat een verhaal! Wat knap van je dat je overal zo goed doorheen komt!
    En dan ook nog eens de was en je strijk bijhouden, houd vol hoor!!!
    Deze twee weken zijn al een ervaring op zich, wel prettig dat je nu in ieder geval weet met wie je te maken hebt en wat je zoal kunt verwachten.

    Heel veel succes en plezier daar,
    Liefs en een dikke kus,
    Frank en Alice.

  • 15 Oktober 2012 - 11:25

    Henny En Frans:

    fijn weer iets van je te horen.
    en vooral fijn om te horen dat de resultaten zo positief zijn.
    dat het zo zwaar is, is iets minder maar daar sla jij je wel doorheen, zo'n flinke meid.
    vooral de foto's zijn mooi. kunnen wij zien wat 'n luxe kamer je hebt en hoe lekker het eten er uitziet.
    we denken aan je, sterkte en hou vol.
    'n dikke kus van ons en 'n poot van benji.

    henny, frans en benji.

  • 20 Oktober 2012 - 15:30

    Erna:

    Hoi Kristine, met plezier je verhaal gelezen. Het is allemaal behoorlijk pittig, maar met jouw doorzettingsvermogen moet het allemaal goed komen :-). We kijken uit naar je volgende verslag.
    groetjes Erna en Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 14926

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Augustus 2013

cruise avondtuur

Landen bezocht: