Londen, Update week 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu Londen, Update week 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

Londen, Update week 3

Door: my self

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

20 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hallow allemaal..

weer een update van hier uit Londen…!!

afgelopen week was eindelijk wat rustiger..

ik had deze week eindelijk tijd voor mezelf.. heb lkkr films gekeken, met vrienden wat drinken en shoppen enzo...
dus ben weer beetje bij gekomen van de afgelopen 2 weken.
dus met mij gaat het nu weer helemaal toppie..!!!

alleen is het jammer dat iedereen van mijn groep naar gasthuis moeten verkassen behalve katie en ik. (das een meisje uit mijn groep ) vind het zo oneerlijk waarom sturen ze de mensen van week 1 ofzo niet naar gasthuis.. want nu word ymca niet meer zo leuk meer.. met lekker hangen met iedereen hierow..

het eten van de ymca komt nu echt mijn neus uit.. zou nu een moord doen voor groente en gezond eten.. gelukkig zeggen ze dat het eten op de cruise beter is. daar hoop ik nu maar op.

ik heb een nieuwe kamergenoot er bij gekregen.. maar die is wat minder..
want die weet niet zo goed zich aan te passen aan de rest enzo
en ze eet elke ochtend stinkende kip.. bahh…

op de academy heb ik weer een leuke week gehad. alleen was het heel slecht weer dus me uniform die wit is word dat ook echt heel vies.. dat is een nadeel van Engeland het is altijd grijs en regent hierow..
ik heb weer nieuwe behandelingen aan geleerd zoals..
body en face sensation..
marine facial
men facial
bamboo massage
hot stone massage

vind het zo leuk nieuwe dingen aan leren.. maar vanaf week 2 word het tch beetje afwachten
waneer je op je cruise gaat want nu gaat alles heel relax en meer pauzes enzo..

elke donderdag worden de details uit gedeeld en ik hoopte zo dat ik er bij zou zitten maar dat zat ik helaas niet.. vond het zo jammer want ik wil nu zo graag… want niet zit je gewoon maar te wachten en te wachten tot je kan gaan.. ben er nu ook wel echt klaar voor.. DUS KOM MAAR OP…!!!

ik was/ben dit weekend lekker vrij. en was vandaag naar londen geweest..
was echt leuk.. alleen heel jammer dat er demonstaties waren. en daarom soms heel lastig om overal te komen..

maar londen is zo leuke stad.. vooral omdat je veel oude dingen en nieuwe dingen hebt..
dat contrast vond ik heel leuk om te zien..
ik heb big ben gezien en londen eye, westmister Abbey, buckingham palace, green park,st james’s park,Towers of londen,tower bridge, Piccadilly circus en st.pauls cathedral dat heb ik allemaal gedaan in 1 dagje..

Londen is gewoon zo leuk.. makelijk te reizen met de tube.. alleen de roltrappen zijn zo hoog, en stijl.. dat vond ik wat minder..

morgen.. ben ik nog lkkr vrij..
dan ga ik lkkr uit slapen, en lkkr relaxen..

nou ik ga gauw wat drinken met de meiden.. want het is hun laaste avond hierow in de YMCA..
dus weer een reden om feestje te vieren dus de pub in te gaan.. Whahahaha…

dikke knuffel
kusjes uit LONDEN..

  • 21 Oktober 2012 - 17:59

    Henny En Frans:

    hoi kristine,
    het was tof om jou na zo lange tijd net weer even in levende lijve op skype te zien.
    hebben we speciaal voor jou geinstalleerd en we waren hevig verrast dat het meteen ook werkte.
    wel fijn want dan kunnen we je af en toe eens zien als we je zo missen dat we er verdrietig van worden (geintje) ook leuk dat je het nu 'n beetje rustig aan kunt doen en in londen de toeriste kunt uithangen.
    wat jij in een dag allemaal ziet, hebben wij 'n maand voor nodig om ervan te dromen.
    wat die hoge en stijle roltrappen betreft, we hebben 'n mailtje gestuurd aan het gemeentebestuur van londen en ze gaan ze volgende week voor de helft inkorten. is alleen de vraag of je dan nog boven komt.
    wat 'n onzin allemaal. we hopen snel van je te horen dat je op 'n boot zit want daar is het wachten nu natuurlijk op. ik(frans) ben nog steeds bezig met het zoeken naar 'n kapper. ik(henny) ben nog steeds bezig met het zoeken naar iemand die m'n haar kan kleuren.
    dus het kan best zijn dat je,als je terugkomt, twee verwaarloosde ouwe mensjes terugvind.
    kristine, geniet nog 'n beetje van je vrijheid, probeer af en toe wat te eten en.....tot je volgende reisverslag.

    knuffel en kusjes,

    henny en frans.

  • 22 Oktober 2012 - 11:05

    Ineke Veerman:

    Hoi Kristine,

    Wat heerlijk dat er deze week wat minder stress op de ketel zat en dat je even tijd had voor de leuke kanten van Londen. Volgens heel veel mensen DE STAD van Europa. Lekker even kijken waar je nu echt bent ipv alleen YMCA en lessen volgen. Wat jammer dat het eten zo slecht is, je zou onderweg iets moeten kunnen vinden, maar daar is waarschijnlijk geen tijd voor en buiten dat is Londen niet goedkoop. Misschien kan je wat fruit scoren of zo en op de boot waar je hopeljk snel naar toe gaat is het zeker beter.
    Jammer dat jij niet bij een gezin bent geplaatst is vaak wel gezellig maar nu dus weinig volk bij YMCA, je moet maar denken is echt maar tijdelijk je langste tijd daar is toch al voorbij als het goed is.
    Hoop dat je over de komende week net zo enthousiaist bent en heel veel succes verder en hoop dat ze snel zeggen waar je naar toe mag.
    Heel veel liefs van

    Johan en Ineke. xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 14922

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Augustus 2013

cruise avondtuur

Landen bezocht: