LONDEN, update week 4 en 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu LONDEN, update week 4 en 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

LONDEN, update week 4 en 5

Door: My self

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

04 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hallow allemaal

er is veel verandert de afgelopen 2 weken..
met mij gaat alles goed.. alleen heb ik het vreselijk koud op dit moment maar daar vertel ik zo meer over..


ik ben vorige week zondag moest ik helaas de YMCA verlaten voor en gast gezin..
dat vond ik wel want minder want nou moest ik de rest van mijn vrienden missen..

ik ging zondag ochtend naar mijn gast gezin.. zijn opzich hele liefen mensen …
ik kreeg en hele mooie kamer van de aupair want deze was afgelopen opbezoek bij familie in Frankrijk, dus had lekker en eigen badkamer,wc.. dat klinkt natuurlijk allemaal leuk en aardig.
maar mijn kamer was zo koud omdat het het net warm als buiten in mijn kammer.. je voelde geen verschil en de afgelopen week was het KOUD…!!!! hierow..
was ook bijna elke dag alleen thuis in de avond omdat het hier vakantie was..
en het eten hierow is slechter dan in de YMCA omdat ik alleen magnetron eten heb gehad of geen ..

ik heb van de week ook leuke dingen gedaan..
ik ben vorige week zaterdag lkkr weer naar londen geweest met sinead was zo gezellig..
we zijn lkkr gaan slenteren door de stad.. daar super lekkr geluncht … en zijn in de avond naar de film geweest van ruby sparks we hadden nog nooit zo saaie/rare film gezien.. het was gewoon te raar om te beschrijven alleen kan ik je wel zeggen ga niet naar deze film..!!! zonde van je geld..:P hahaha

ik ben met al mijn vrienden lkkr uit eten geweest afgelopen woensdagm om de 21ste verjaardag van Chelsea te vieren was echt heel gezellig..

de afgelopen 2 weken op Steiner academie waren eigenlijk heel saai..
omdat we eigenlijk alles al hebben aan geleerd.. dus beetje herhalen en luisteren naar seminars
of presentaties van andere…. dus borring..:S

donderdag heeft sinead gehoord dat ze zaterdag naar Miami zou vliegen voor haar cruise..:P
zij gaat op ruby princess , waar we het eerste aan dachten was de film van afgelopen weekend..P
ze is zaterdag ochtend vertrokken.. en ik zal haar heel erg missen want ze was mijn beste vriendin hierow.. we deden alles samen.. maar jah dat wisten van te voren voor dat we er aan begonnen het is leren kennen en loslaten
we hebben elkaar belooft na onse cruise op te zoeken zei in Nederland en ikke in Ierland.

ik ben vrijdag gaan vragen waneer ik mijn daitails krijg..
want het is hierow nu acht saai , ik krijg dinsdag na 5 uur meer te horen en dan geeft ze ook een datum waneer ik mijn daitails kan verwachten en dan ligt de keuzen bij mij wat ik dan ga doen.
hoop dat ik snel op mijn cruise kom…

afgelopen vrijdag.. hebben we afscheid feest je gehouden in Iers pub voor mijn 2 vriendinen
want nicola ging ook en zij is ook Iers.. was heel gezellig..
maar ook wel weer heel raar.. omdat zo te vieren..

afgelopen weekend heb ik veder niet veel gedaan.. llkr tv gekeken enzo.. want daar was ik eigenlijk wel weer aan toe ff een rustig weekend..

vandaag kwam de familie van de mijn gast gezien lunche.. ( 12 mensen )
en ik moest ook mee eten.. dat was wel ff raar.. want dat ben je niet zo gewennend en eigenlijk kan je het dan ook niet meer echt volgen omdat er dan zo veel door elkaar word gepraat enzo..
en mijn Engels is ook weer niet zo goed denk.
maar was blij toen de lunche weer over was..

ik moest vandaag mijn (luxe kamer) helaas weer verlaten want de aupair is weer terug..
dus zit ik boven op een super kleine kamer. dat is wat minder maar hoop dat maar voor 1 week is..

morgen moet ik helaas weer naar Steiner academie weer saaie dag.. en nu ook helaas zonder sinead maar gelukkig is katie wel gebleven dus word nog wel beetje gezellig..


ik hoop dinsdag goed nieuws op mijn blog te zetten.
dus hopelijk tot dinsdag..

veel liefs uit LONDEN
loves ME

  • 05 November 2012 - 12:18

    Margreet:

    Hé Kris,

    Leuk om weer eens wat te lezen over je Engelse avonturen. Ik zal nu ook eens even reageren ;-)

    Hopelijk hoor je dinsdagmiddag/avond goed nieuws en weet je dan waar je naar toegaat.
    Hoop ook dat dat een beetje snel is, want ik begrijp heel goed dat je nu wel graag wilt beginnen.

    Je maakt op deze manier wel een heleboel mee. Niet altijd makkelijk, maar wel volhouden hè! Je bent nu al zover gekomen...

    Heel veel succes met alles!

    Liefs en een dikke knuffel!!

    Margreet

  • 08 November 2012 - 08:23

    Jan En Anneke Honing:

    Hoi Kris,

    Leuk om te horen dat je van wal gaat.
    En je gaat lekker naar St. Maarten . Deze winter lekker weg uit het koude Europa.
    Wij willen je heel veel plezier en succes wensen met je nieuwe uitdaging.

    Groetjes
    Jan en Anneke

  • 08 November 2012 - 14:03

    Jan En Jolanda:

    Hoi Krissie!

    Ziet er niet verkeerd uit, je huisje voor de komende 9 maanden! Als je nu maar de wind mee hebt!!!
    Bij eventuele tegenwind kan je in ieder geval langer genieten van de mooie omgeving in het Caribisch gebied en natuurlijk van de heerlijke temperatuur. Al eens aan woningruil gedacht?

    Groetjes

    Paps en Mams

  • 09 November 2012 - 18:27

    Henny En Frans:

    hoi lieverd,
    we proberen regelmatig (drie keer per dag)met je te skypen maar dat lukt dan allemaal niet want als je on line bent,ben je ook in gesprek.maar via je ouders horen we toch wel hoe het met je gaat. dat je bent uitverkoren om op een van de luxste boten van steiner te gaan varen. dat is toch geweldig voor 'n meisje uit huizen
    maar voor het zover is, ga je nog 'n lekkere training tegemoet, veiligheid op de boot, brandjes blussen, van brandende boten springen, mensen die in paniek zijn rustig maken nou kristine je hebt nog 'n hoop te doen en te leren. maar als je dat allemaal hebt geleerd en gedaan, als je als zeevrouw je werk gaat doen denken wij dat huizen voor jou te klein zal zijn.maar we hopen wel dat je weet, dat in dat kleine kut dorpje twee mensen heel vaak aan je denken,hopen dat het goed met je gaat en dat je 'n geweldig leven tegemoet gaat.
    love you,

    henny en frans.

  • 12 November 2012 - 10:12

    Ineke Veerman:



    Hoi Kristine,


    Net je verslag gelezen aangezien onze computer meer dan een week buiten werking was nu pas een
    reactie. Harde schijf had problemen maar gelukkig is het meeste behouden gebleven zodat ik jouw
    verslag alsnog kon lezen.
    Aangezien Johan jouw Papa en Mama tegen kwam bij C1000 weten we inmiddels dat er na jouw

    verslag heel veel veranderd is.
    Nu toch bekend dat je echt weg kan en na een veligheidstraining echt aan de slag kan te gek zeg.
    Het gaat er echt van komen en als het plaatje klopt is dat niet echt de meest nare boot om op op te
    verblijven. Kan mij voorstellen dat je superblij bent en toch misschien een beetje angst voor het
    onbekende lijkt mij logisch. Zo benieuwd hoe deze weken gaan worden voor je. We hopen dat je
    alles wat je geleerd hebt nu in de praktijk kan brengen.


    HEEL VEEL SUCCES liefs van Johan en Ineke xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 14918

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Augustus 2013

cruise avondtuur

Landen bezocht: