Londen en Cowes, update week 6 en 7 - Reisverslag uit Cowes, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu Londen en Cowes, update week 6 en 7 - Reisverslag uit Cowes, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

Londen en Cowes, update week 6 en 7

Door: Me self

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

14 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cowes

hallo allemaal..

Er is weer heel veel verandert de afgelopen 1.5 week
Want ik ben nu op dit moment niet meer in Londen in ben nu op het island of wight in het plaatjes cowes. Het is een heel gezellig oud stadje. Heel klein. Waarom ik hierow ben dat vertel ik pas later.. want ik begin bij het begin

Vorige week had ik hele leuke week bij Steiner want ik was een 8 mensen die in de brandingroom
Lessen ging volgen nu denken jullie vast wat is daar nou zo special aan nou. ik heb hele exclusieve behandelingen geleerd. zoals
• 24 karaat gold facial
• Diamonds facial
• bliss facials

dat was zo super om te leren..!! omdat het zulke exclusieve behandelingen zijn niet iedereen kan.
geeft dat je een goed gevoel.
heb heb zelf ook de 24 karaat gold facial gehad .ik heb gewoon echt 24 karaat goud op mijn gezicht gehad. totaale waarde van 400 pond. wat je daarna gewoon in de prullenbak doen.
zo raar. ze zeggen dat het beter dan botox is voor rimpels en fijne lijntje..:P

ik heb vorige week ook gehoord op welk schip ik ga voor 98% THE WIND SURF..!!!
dat is een kleine luxe luxe cruise. het is een klein schip met only 312 gasten dus een kleine..
ik begin op sint maarten daar blijf ik ongeveer tot maart/april dan kom ik terug naar europa
dan ga ik naar Lissabon,Barcelona, Rome . split. Oslo , Londen, st Petersburg ect..
heb er wel echt zin in.. krijg volgende week te horen waneer ik er heen moet vliegen..:P
kan niet wachten ik wil nu ook wel op mijn schip want al mijn vrienden zijn nu al op een schip geplaast..!!! ben de enige die hier nu nog is.

kijk maar op deze site voor meer info enzo:

zoals je in het begin kon lezen ben ik niet meer bij mijn gastgezin.
maar ben afgelopen zondag met de trein naar southampton dat was een reis van 2 uur. daarna met de ferry naar de island of wight.
waarom omdat ik deze week op Basic Safety Training.. dat houd in dat ik deze dingen moet leren.

* Sea survival
* Personal Survival
* Fire Prevention and Fire Fighting
* Elementary First Aid
* Personal Safety and Social Responsibility

dat is nog al zwaarder dan gedacht.
maandag hadden we Elementary First Aid dat was nog al makkelijk omdat ik dat ook vroeger op school had gehad en we dat vaak moesten oefenen vroeger. dus ik wist nog hoe ik al deze dingen moest doen maar alles is natuurlijk in engels dus soms dag je van wat bedoelen ze nou weer en dat deed mevrouw het voor en dan dacht ik oww dat bedoel je.:P
dus eerste dag was leuk en gezellig..
maar dinsdag was wat minder want we gingen sea survival doen.
dat houd in dat we in de zee reddings oefeningen moeten doen, voor het geval je schip zinkt dat je weet wat je moet doen. we kregen wel speciale pakken maar die water dicht zijn, maar zoals gewoonlijk was mijne natuurlijk weer lek. dus die 2 uur in het water liggen en dingen doen waren heel koud. heeeeeeeeeeeel koud..!!!! ik werd ook maar niet meer warm..
maar was wel heel leuk.. om te doen met de groep.

vandaag hadden we Fire Prevention and Fire Fighting
dat was zo eng.. ik was nog nooit zo bang geweest als vandaag..
ik blijk blijkbaar claustrofobisch te zijn. want we moesten oefen met maskers op voor ademen enzo.
maar dat ging nog al verkeerd want ik begon te hyperventileren en te trillen enzo.
gelukkig namen me ze toen apart. en hadden we geoefend hoe en wat enzo.
daarna gingen we vuur blussen. met branddeken, blusbussen.
we moesten een pop blussen met een deken en vlam in de pan blussen
en nog veel meer. dat was echt super gaaf om te doen.
maar toen moesten we in een containers waar huis in was nagebouwd met allemaal smoke de weg zien te vinden. met de maskers op. maar dat ging niet zo goed. omdat voordat je naar binnen gaat allemaal dingen moet checken dat duurde te lang waar door ik weer een paniek aanval kreeg.
maar ik moest het doen omdat ik anders geen certificaat krijg en dat heb ik nodig om op mijn schip te kunnen. dus ik moest weer even kalm down worden.
daarna ben ik met een van de trainers naar binnen gegaan en hij lijden me dan dat gaf mijn wel meer een veilig gevoel maar ik heb het helaas niet helemaal af kunnen maken omdat ik niet veder meer durfde en mijn ademhaling weer helemaal fout ging maar gelukkig ben ik wel geslaagd voor dit vandaag. het gaf mij wel een kick dat ik het toch gedaan heb.

morgen moet ik helaas weer Fire Prevention and Fire Fighting doen
dan moet ik mensen zoeken in een brandt huis ( container) en reden en dan de brand blussen..
raak bijna nu al weer in paniek dat ik weer dat masker op met enzo. en weer die container in moet.
maar hoop dat alles goed morgen..

nou ik hou jullie op de hoogte.

ik was het weer voor vandaag, want ik ga gauw slapen want ik ben gesloopt na vandaag.

groetjes uit Island of wight
loves ME

P.S. laat leuk een berichtje achter

• 16 November 2012 - 12:57

Henny En Frans:

hoi kristine,

fijn om weer 'n verslag van je ontvangen te hebben. wat jij toch allemaal meemaakt, gewoon niet te geloven.
    dan hebben wij toch maar 'n heel saai leven. vooral ook de foto's waren erg mooi. we hopen dat je nu maar snel naar je luxe boot gaat maar vantevoren nog 'n heel leuk weekend hebt met je ouders.
    wij denken dat als het als schoonheidsspecialiste niet gaat lukken je,na je training, altijd nog bij de brandweer kunt gaan.
    we leven met je mee, we missen je en wensen je ook nu weer
    heel veel succes.

• 19 November 2012 - 09:49

Ineke Veerman:

Hoi Kristine,

Wat een leuk en uitgebreid reisverslag heb je gemaakt.
    Zo weten we precies waar je mee bezig bent en dat is inderdaad heel erg veel.
    Dat er zoveel verschillende behandelingen bestaan heb ik nooit geweten zelfs met goud jeetje zo heftig.
    Aan het eind zal er wel geen behandeling meer zijn die jou niet bekend voorkomt.
    Dat je die brandoefeningen gehaald hebt vind ik en Johan helemaal superknap.
    Zou ook enorme last hebben in die kleine ruimtes met weinig zicht moet er niet aan denken maar ja hoop ook dat nooit bij de hand te hebben. Toch nog gelukt even naar Nederland te komen of is het bij een plan gebleven ? Nu bijna zover om echt te beginnen om dat prachtige schip. Hoop zo dat het je het supertof zult vinden.Je foto's waren ook erg leuk zo zien we hoe het echt toegaat. Complimenten voor je doorzettingsvermogen zo zie je maar als je echt iets wilt lukt het ook.
    Nou tot zover hoop snel weer iets van je te horen, succes met alles en tot het volgende verslag.
    Heel veel liuefs van Johan en Ineke.

• 27 November 2012 - 18:56

AnneMarie:

Lieve Kristine,
    Wat zag je er mooi uit met dat gouden gezicht, wel zonde dat je dit zo maar weer hebt weggegooid.
    Heb je het afgelopen weekend nog gezellig gehad? Ik denk het wel, en inmiddels zal je denk ik al naar je tripje verlangen. Wat een mooi schip is dat zeg zelfs met zeilen erop dat zie je niet vaak.
    Die oefeningen die je allemaal moet doen zijn spectaculair en noodzakelijk, maar ik doe het je niet na hoor.
    Het zag er wel leuk uit in het water allemaal een beetje dobberen enzo maar ik hoop dat je dit in het echt hierdoor niet hoeft mee te maken.
    Martijn is een weekje met Thu Thao op vakantie in Marokko ik hoop dat hij het ook naar zijn zin heeft.
    Ik kijk uit naar je volgend verhaal vanaf de THE WIND SURF.
    Groet
    AnneMarie