caribbean update. - Reisverslag uit Dominica, Dominica van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu caribbean update. - Reisverslag uit Dominica, Dominica van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

caribbean update.

Door: ME self

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

12 December 2012 | Dominica, Dominica

Hallo allemaal.

Er is weer heel veel verandert de afgelopen 3 weken
Want ik ben nu op dit moment niet meer in Londen in ben nu in the caribbean
Maar ik begin bij het begin

Eerste weekend na sea ervail kwamen mijn mam en pap mijn opzoeken in Londen dat was het beste weekend tijden.. daar heb ik zo van genoten dat pappa en mamma in Londen waren. We hebben lekker de stad bekekenen en lkkr uit eten geweest. Eindelijk lekker eten:P
Maar toen gingen mijn ouders weer weg en ik moest weer naar Steiner. En eigenlijk wou ik helemaal niet meer naar Steiner ik mist toen heel erg mijn ouders enzo. Toen heb ik nog
Heb ik nog 4 dagen op de academie moeten zitten.. helaas.
Ik kreeg donderdag de 22 november mijn details dat ik donderdag 29 november naar st. maarten zou vliegen op naar mijn schip..
Dat was toen nog bijna en hele week wachten en naar school gaan. Maar toen vroegen ze aan mij of ik misschien naar huis wou. Dat hoefde ze geen 2 keer te vragen, ben toen gelijk gaan Google om te kijken of het mogelijk was om naar huis te gaan en hoe duur het was toen vond ik uit.
Dat ik met de bus naar huis zou gaan op zaterdag morgen. Dus de hele dag in de bus zitten maar dat had ik er wel voor over om naar huis te gaan. En woensdag morgen ben ik terug gaan naar Londen voor maar 38 euro.
Ik heb zo genoten van ff lkkr thuis zijn mijn ouders weer zien en TIBBETJE die miste/mis hem heel erg.
En leuk shoppen met mamma voor werkschoenen helaas.:P Sabje is gezellig langs gekomen,
Als ik het over kon doen nu deed ik het zo weer..
Toen ging ik weer terug naar yuca gelukkig maar voor 1 nacht. Toen had ik een van de beste kamers
ymca waarom had die niet eerder. :S
Toen ging ik ff lkkr eten in watford met andere Nederlander en hebben daarna veel films uitgewisseld
dat is altijd handig. als je zo lang weg gaat.
Ik volgende ochtend heel vroeg op ik moest de trein hebben van 5.11 naar gatwick airport
ik had nooit gedacht dat het daar zo groot was. maar was gewoon metro die ons van de eenen naar
andere terminal bracht.
zoals gewoonlijk had ik te veel bagage bij me. maar toen vond ik uit dat ik 2 koffers van 23 kilo mocht
mee nemen. was daar zo blij om dat schelde me tch weer ff 50 pond.
de vlucht was goed. zat eerste klas omdat hun de fout van de koffers recht wouden zetten
dat is natuurlijk niet verkeerd.:P eerst klas vliegen voor 8.5 uur
toen ik eindelijk op mijn schip kwam was het al avond. ik was dood na 2 volle dagen reizen.
ik had wel een mooie kamer en mijn nieuwe kamergenoot zou dag na mij arriveren.
alleen moesten we na 2 dagen verhuizen naar andere kamer helaas want deze is klein en heeft een
dubbel slaper en een shower zo groot dat je bijna op de wc zit als je doucht en als je op wc zit dat je
douche .hahahah
toen eerste dag werken moest ik mijn eigen behandelkamer opruimen en schoonmaken.
dat was wel okej.
toen eerste dag van de cruise hele dag staan en mensen welkome heten
de eerste week van de cruise was erg rustig daar was ik ook wel beetje blij om want dan kan je beetje
makelijk wennen aan alles. de nachten zijn hierow heel kort gemiddelt slaap je 5 uurtjes en dat is nog
veel omdat je werkt tot 8 ff chilt of naar sportschool gaat is het zo 11 uur en dan ga je wat drinken in
de crewbar. tot 1 uur ofzo dan gaat volgende dag 6 uur je wekker weer. dat is best pittig ik ben nu
ook wel erg moe eigenlijk,
ik was vorige week 1.5 dag vrij toen ben ik lkkr naar het strand geweest en lekker ff als proberen te
verkenen.
ik was vrij op sint maarten en Antigua en st bartz op de laaste 2 eilanden had ik free wifi dat is wel
lkkr ff naar huis skype.:P
ik ben morgen vrij en overmorgen lkkr daarna 1 dagje werken en weer een nieuwe cruise.
ik maak op dit moment niet heel veen money helaas. het is heel rustig en mensen willen niet een
gezichts behandeling.
ik heb tot nu nog nooit mijn target gehaald ik doe wel me best en ik ben nu ook op eens een
nagelstylisten zo lullig en ze zegt dat ik daar voor ben opgeleid dat ben ik helemaal niet.
maar ik doe het maar wel want dan maak ik nog een beetje money.
ik leef nu van mijn tips dat is na mijn eerste week 200 dollar dat is niet zo heel verkeerd al weet ik
dat er niet veel meer bij zou komen.
deze week heb ik maar 1 facial op het programma staan en in deze moet ik dan maar heel erg gaan
verkopen. mijn eerste retail klant kocht een package van 359 dollar en dat is alles.
wat ik tot nu toe heb verkocht zo slecht gaat het dus.



mijn kamergenoot nikohl is super kamer genoot we zijn sisters van een andere moeder.
dat zeggen we de hele tijd. ze is altijd vrolijk gelukkig maar want zij sleept me overal door heen met dat. alleen moet zij misschien worden getransfert dat is wel balen maar ze zit hier als het mee zit tot einde januari.
tot die tijd ga ik lekker van haar genieten. en veel lol maken.

we hebben in de spa een super leuk team behalve de managers dan maar goed.
we hebben veel lol samen en doen dingen samen.
dat is echt gezellig. alleen mis ik mijn home nu wel want kerst komt er aan en ieder
een praat daar over. dan ga je het echt missen maar ik en Nikohl gaan zaterdag dingen kopen van kerst dus kerstversiering om het tch een beetje kerst gevoel te krijgen en we gaan een kleinigheidje voor elkaar kopen. dat word dus wel gezellig.

het schip zelf is wel oké aan de buitenkant ziet het er oud uit maar binnen hebben ze voor dat ik kwam alles opgekapt dus dat ziet er wel leuk uit. alleen de spa ziet er oud enzo uit niet zo mooi als het zou moeten.
het eten aan boord is net zo erg als in de ymca alleen geen patat :P
de gasten eten is wel lekker. vooral de toetjes :P
Nikohl heeft een vriend nu aan boord en die werkt voor een van de restaurant en neemt elke avond een toetje voor ons mee of neemt na lunche een hamburger mee. dus we worden wel lekker verwent

ik hoop dat ik jullie zo genoeg heb bij gepraat. over mijn avontuur hier op mijn cruise..
en ik hoop dat ik nu wat meer tijd heb om mijn blog beetje bij te werken eerder.:P

love you all

dikke knuffel van uit caribbean

p.s laat een leuk berichtje achter.

  • 14 December 2012 - 09:18

    Ineke Veerman:

    Lieve Kris,

    Nu het bij ons koud is zit jij dus lekker op de Caribean dat is natuurlijk niet verkeerd.

    Wat ontzettend fijn dat je rwee weekends met Papa en Mama hebt kunnen doorbrengen daar kan je nu tenminste aan terugdenken en daar energie uit halen.

    Blij voor je dat het klikt met je kamergenote kan je tenminste lol maken en gewoon jezelf zijn anders word het wel heel lastig.
    Hoop wel dat de mensen hun knip gaan trekken voor een behandeling maar dat zal vast wel komen en kan je alles wat je geleerd hebt in praktijk brengen.
    Hoorde van Papa en Mama dat je al snel went aan de beslissingen zelf nemen en daar goed in bent net zoals met je bagage werd je toch voor beloond lekker luxe vliegen.
    Dat je tegen de Kerst opziet kan ik mij goed voorstellen dan is het toch wel heel ver van huis maar maak er wat van met je vriendin en aan boord zal er ook wel heel veel gedaan worden en dat heb je nog niet meegemaakt misschien heeft dat ook wel wat.
    Hoop dat je de reacties snel kunt lezen we denken veel aan je en wensen je een hele fijne tijd en VEEL
    MONEY toe. Ook niet vergeten te genieten niet iedereen zit met zijn gatje op een cruiseschip dat is toch een ervaring voor de rest van je leven.
    Heel veel liefs van Johan en Ineke.

  • 17 December 2012 - 09:44

    Hennie Visser:

    Dag Kristine,
    Wat een hoeveelheid belevenissen en ervaringen in je bericht...Ik vind het super hoe je je er door heen slaat hoor.Ik denk regelmatig aan je hoor! Ik hoop dat de kerst, al ben je niet thuis toch een mooi feest zal zijn. Hou je goed en geniet van alle nieuwe indrukken enne vergeet niet af en toe ook goed te slapen, anders hou je het niet vol.Ook van Gert een groet. Liefs en een dikke knuffel van mij.
    Hennie.

  • 19 December 2012 - 22:24

    AnneMarie De Graaf:

    Lieve kristine,
    Het is fijn dat je het nu naar je zin hebt. Ik heb veel plezier in het lezen van je belevenissen.
    Ik heb ook een kerstmailtje naar je gestuurd ik hoop dat die aankomt.
    fijne feestdagen op de caribbean en een goed 2013 van ons toegewenst.
    Lieve groetjes van
    Co en
    AnneMarie de Graaf

  • 20 December 2012 - 19:02

    Henny En Frans:

    hoi lieverd,
    we beginnen nu toch echt wel 'n beetje medelijden met je te krijgen.
    eerste klas vliegen naar st.maarten, verhuizen naar 'n kleinere kamer waar je, als je op het toilet zit, meteen kunt douchen, dat je maar vijf uurtjes per nacht kunt slapen omdat je 's-avonds na de sportschool nog tot een uur in de crewbar moet zitten, dat je op je vrije dagen naar het strand moet terwijl wij hier lekker in de sneeuw en de vorst zitten, dat je eilandjes gaat verkennen waar wij nog nooit van hebben gehoord.
    en dat je dan ook nog weinig verdiend.
    kristine we hebben echt met je te doen en als het mogelijk was zouden we het zo van je overnemen.
    wat 'n onzin he lieverd.
    we begrijpen dat je het met kerst en nieuwjaar moeilijk krijgt maar we zullen dan extra aan je denken, je extra missen en 'n extra glaasje op je drinken.
    dus toch: fijne kerstdagen, 'n goede jaarwisseling en 'n gelukkig 2013, het jaar waarin we je terug hopen te zien.
    dikke kus,

    frans en henny.

  • 08 Januari 2013 - 09:46

    AnneMarie De Graaf:

    Hallo Kristine
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je er een fijne dag van maakt.
    Je hebt in ieder geval het nieuwe jaar goed ingeluid naar ik heb gehoord.
    Verder nog heel veel leuke en gezellige dagen en geniet er maar van.
    Groetjes

    Co en AnneMarie

  • 08 Januari 2013 - 10:16

    Hans:

    Hoi Kristine,

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Weer een jaar ouder en wijzer...

    Gr Hans

  • 09 Januari 2013 - 00:22

    Hennie Visser:

    Dag Kristine,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik heb begrepen dat je veel werk hebt, maar hopelijk heb je ook nog wat tijd om een klein feestje te bouwen.
    We denken aan je....
    Liefs en een verjaardagsknuffel.
    Hennie en Gert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 898
Totaal aantal bezoekers 14891

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Augustus 2013

cruise avondtuur

Landen bezocht: