update 2 caribbean - Reisverslag uit Dominica, Dominica van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu update 2 caribbean - Reisverslag uit Dominica, Dominica van Charlotte Spilt - WaarBenJij.nu

update 2 caribbean

Door: myself

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

13 Januari 2013 | Dominica, Dominica


hallo allemaal..!!
als eeste nog een gelukkig nieuw jaar iedereen van uit de caribbean.. beetje laat maar beter laat dan nooit. er is veel gebeurt afgelopen weken en ik begin bij het begin,

nikohl mijn oude kamergenoot werd 2 dagen na mijn update getransferd naar wind spirit dat was ff jammer. maar had natuurlijk nu wel mijn kamer voor mij alleen dus dat was wel ff lkkr.
omdat mijn kamergenoot weg zou gaan en we zouden kerst samen vieren hebben we op 17 december kerst gevierd. dat was heel gezellig helaas de dag er na ging ze weg.

de dag er na waren we op jost van dyk dat is een heel leuk eiland in de avond met een van de meest beroemde standtbar van caribbean foxy dat was echt een top avond, dag er na wat minder maar dat neem je dan wel voor lief. hahaha

met kerst heb ik alleen maar gewerkt helaas had ook niet echt een kerstgevoel omdat ik van 8 tot 10 helemaal was vol geboekt maar dat is goed voor het geld. en het was ook wel weer gezellig onderling
savonds lkkr met ze alle ff wat drinken ik crewbar en proberen het kerst gevoel te krijgen.
was een gezeligge avond.

omdat ik nog geen 21 was mocht ik helaas niet meer drinken op het schip want de hotelmanager had dat bedacht.
oudjaardag moest ik werken wat heel leuk was want iedereen was gezellig in de stemmig voor Nieuwjaarsavond. omdat ik de jongste van het schip ben van crew moet ik samen met de oudste crew member de bel luiden om het nieuwe jaar in te gaan. dat vond ik natuurlijk wel leuk maar ook wel weer spanend want je weet dat er 300 mensen naar je kijken hoe je de bel luid. maar was heel leuk. ik heb het beleeft al een leuke oud en nieuwe. daarna crew party.
dag er na was crew raffel dat was leuk want eerst gingen we naar jost van dyk om ff wat te drinken en daarna de raffel. ik zei tegen sindar ik ga maar ff want ik win nooit en ik ben moe dus. hij is okej we gaan maar ff tegen 2 uur zei ik ga nu echt hij zei wacht 5 min dan is raffel afgelopen en weetje wat er gebeurt ik win…!!! ik win gewoon een laptop.. hoe cool is dat.. ik ben er heel blij mee want deze kan ik nu mooi gebruiken in de spa.
eind of eerste week van het jaar heb ik weer een halfe dag vrij. Julie mijn manerger belt mij rond 10 uur op dat ik even naar beneden moest komen. ik had andere plannen want ik zou met sindar lekker naar de beach gaan in sint bartz, maar ik ging tch maar even naar beneden. krijg ik te horen dat ik morgen vertrek omdat ik getransverd werd. ik totaal overstuur. want ik wilde helemaal niet weg ik zou transvert worden naar Holland Amerika line de Rotterdam, en ik wilde hier blijven want ik vermaak me hier supper, en heb een hele boel vrienden on boord. ook al zou ik een vet gaafe cruise maken van europa, azie, en de baltic ik wilde gewoon niet weg. Julie heeft er alles aan gedaan om me hier op het schip te houden. en dat is haar gelukt. want ik zit nu nog steets op de wind surf.
de kans dat ik als nog later word getransverd is altijd aanwezig omdat ik in mijn eerste contract zit maar ik hoop op het beste.

mijn verjaardag was super. want ik vierde het echt 24 hours dat is natuulijk niet slecht. we gingen maandagavond met al mijn vrienden naar crewbar om af te tellen tot 12 uur snachts dat was echt super leuk iedereen zingen voor me voelde me echt jarig die dag hebben big party gemaakt.
dag er na gaf ik officieel mijn verjaardags party iedereen komt dan naar crewbar om feestje te bouwen was heel gezellig zo als je misschien wel begrijpt. ik had een top verjaardag. kreeg van Sindar een heel mooi jurk met groen en blauw. supper lief natuurlijk
mag nu eindelijk officieel alcohol drinken op het cruise..!!!
voor de rest maak ik eigenlijk niet zo veel mee. ik werk heel veel en als ik vrij ben probeer ik eigenlijk beetje bij te slapen want ik ben gewoon soms super moe. zo als je dus misschien begrijpt maak ik ook niet heel veel foto’s omdat we eigenlijk alleen maar halve dagen vrij zijn en om 3 uur weer moeten beginnen kan ik niet zo veel doen want excursie is vaak te weinig tijd voor jammer genoeg en ik ga ook niet altijd aan land want soms kost dat gewoon te veel tijd, maar ik geniet van elke dag nog steeds. zo over 6 weken heb ik eindelijk meer tijd dan krijgen we een andere manager want deze gaat dan naar huis eindelijk. en hoop dat ze ons dan 1.5 dag vrij geeft. maar we gaan zien ik hoop dat natacha terug komt als onze manager ik hoop elke dag meer, zo als de rest van de team.
ik heb zins deze week een nieuwe kamergenoot jammer genoeg. maar ze is wel aardig ze komt van filippines ze is wat oud 41 jaar maar is heel aardig alleen is ze beetje verlegen maar dat komt wel goed. we kunnen samen door 1 deur dus dat is goed.
vandaag had ik een paar uur vrij op sint maarten ik ging lkkr shopen en kocht een nieuwe iphone 5 hij is zo mooi en hoop nu dat ik beter bereik en internet heb nu voor om naar huis te skype en niet dat hij telkens uit valt als ik hem wil gebruiken.
deze week hoop ik weer te kunnen skypen met mam en pap want ik mis ze wel heel erg soms .maar dat komt vast wel goed dat ik jullie spreek

hou van jullie allemaal. ik mis jullie…!!!
hopelijk lezen jullie snel weer van me sorry dat jullie zo lang op deze moeten wachten maar had er helaas niet zo veel tijd voor afgelopen weken
dikke knuffel uit caribbean
groetje myself

p.s laat een berichtje achter vind ik altijd leuk om te lezen wat jullie denken deze lees ik wel altijd eerder .



  • 13 Januari 2013 - 13:28

    Erna :

    Hoi Kristine, hier een berichtje van een hele ouwe muts :-) nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb met plezier je verslag gelezen en volgens mij heb je het wel naar je zin. Wel hard en veel werken maar daar ga je niet dood van. Jay (de vriendin van Wesley) heeft een vriendin die van de Filipijnen komt en dat is een hele prettige dame, ze hebben inderdaad wel even tijd nog om los te komen.
    Veel plezier verder en niet te veel drinken hoor, groetjes Erna en natuurlijk ook van Kees

  • 14 Januari 2013 - 19:39

    AnneMarie:

    Lieve Kristine,
    Blij weer wat van je te mogen lezen. Gefeliciteerd had ik je al.
    Ik merk dat je het helemaal naar je zin hebt.
    Ik wilde even laten weten dat Tasja er een zusje bij heeft gekregen ze heet Kyra.
    Het is een leuk klein mormeltje alleen piept ze nog wel en Tasja loopt er van te kwijlen en ze moet er nog niets van weten.
    Ik hoop dat ze net zo'n lieve hond als Tasja word.
    Nog veel plezier en tot een volgende keer.
    groet
    Co en AnneMarie + Tasja en Kyra

  • 21 Januari 2013 - 16:18

    Henny En Frans:

    we waren blij dat we weer wat van je hoorden want het was inderdaad 'n hele tijd geleden maar als we lezen hoe druk jij het hebt (voornamelijk met leuke dingen) begrijpen wij dat wel.
    je komt uit dit verslag naar voren als 'n blije, zeer gelukkige kristine en dat maakt ons ook 'n beetje blij en gelukkig.
    wij sturen deze reaktie vanuit 'n wit, ondergesneeuwd huizen met 'n temperatuur van min vijf.
    en dat is dan natuurlijk weer jammer voor jou, dat je dat moet missen.
    met ons gaat verder alles goed, we gaan lekker in de sneeuw wandelen met benji en vermaken ons best.
    alleen zijn we er nog steeds niet helemaal aan gewend dat de keukendeur af en toe niet meer opengaat en jij komt binnenwandelen want we missen je nog steeds.
    but: we'll meet again.
    we zouden het leuk vinden om wat foto's van je te krijgen maar misschien heb je daar geen tijd voor.
    we hopen dat je volgende verslag net zo positief is als dit en we zien er naar uit.
    dikke knuffel van:
    henny en frans.


  • 28 Januari 2013 - 10:28

    Ineke Veerman:


    Lieve Kristine,

    Sorry dat ik zo laat reageer maar de maand januari was bij ons alleen maar ziekte en narigheid, dus erg weinig achter de computer gezeten. Wat een super verslag zeg en wat beleef jij veel en intensief. Als je het later maar niet saai gaat vinden . Oud en Nieuw heb je ook nog nooit zo gevierd neem ik aan super hoor ! Ook je verjaardag was zeker niet vergeten wel heel leuk dat dat allemaal zo gedaan wordt.
    Heb ook nog even de boot bekeken wat een plaatje ! Heb je helemaal geen last van zeeziekte of is de zee niet wild ? Veel plezier met je nieuwe I phone hoop dat je nu beter voor Papa en Mama te bereiken bent.
    Heel veel succes en plezier gewenst en wacht op je volgende reisverslag. Liefs van Johan en Ineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 797
Totaal aantal bezoekers 14890

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 31 Augustus 2013

cruise avondtuur

Landen bezocht: